четверг, 10 января 2019 г.

модуль 4-5



Сьогодні був дуже насичений й в той самий час цікавий день.
Особисто для себе, дізнався багато цікавого і корисного, закрема для роботи з дітьми на уроках.
Я, вперше дізнався і спробував створити опитувальник.
Я зрозумів, як і яким чином можливо використовувать форми критичного оцінювання на уроках.
Під час створення презентації, прийшов до висновку, що треба внести зміни в план, в частині (основні запитання та змістовні запитання)
Я, обов'язково використаю на уроках законодавчі акти з питань авторського права, безспечним користуванням інтернетом.
В цілому, для мене день пройшов дуже корисно.   

2 комментария:

  1. Мої вітання, Вікторе! На мою думку, сьогоднішня рефлексія вдалася вам набагато краще, ніж попередня. Ви майже до кожного речення додали "я", "мені", описали, що найбільше вразило, сподобалося, давалося легко.
    Успіхів Вам і натхнення!

    ОтветитьУдалить
  2. Вітання, пане Вікторе! Ви гарно прописали про діяльність та розуміння роботи в модулях 4-5. Впевнена, що у Вас вийде реалізація цікавого проекту в класі. Мені особисто Ваші емоційні відчуття від навчання та що дісно Ви дізналися вперше зі словами Евріка! Гарного Вам дня та натхнення в роботі!

    ОтветитьУдалить

ЙОГО ВЕЛИЧНІСТЬ МИСТЕЦТВО

модуль 9,10,11

От і минув останній день!! Вітаю Вас, шановні колеги, ми отримали величезний на мій погляд, пласт знань.    Сьогоднішній день, був підведе...